منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود/عضویت

قوانین و مقررات فروشگاه خرید ایرانیان

خرید کالا از فروشگاه خرید ایرانیان بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

فروشگاه خرید ایرانیان هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروش و تحویل سفارش:

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است.

كاربران هنگام سفارش مي بايست اطلاعات كامل و صحيح را وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده و براي سفارش و تحويل پيش مي آيد بر عهده فروشگاه خرید ایرانیان نمي باشد.

 با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم خرید الزامی می باشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط فروشگاه خرید ایرانیان تضمین می گردد.
 هزینه حمل محاسبه شده در هنگام خرید فقط تا درب منزل بوده و به منظور استفاده از خدمات ویژه می بایست هماهنگی های لازم صورت گیرد.

 با توجه به فروش محصولات پوشاک در سایت ،کنترل مشخصات بلافاصله پس از تحویل مورد پذیرش است.

شرایط تعویض و مرجوع:

اگر لباس توسط فروشگاه اشتباه ارسال شده باشد کلیه هزینه های مرجوعی به عهده فروشگاه می باشد. اگر مشتری بنا به دلایلی از قبیل نامناسب بودن سایز و رنگ قصد مرجوع نمودن داشته باشد باید ابتدا با پشتیبانی به صورت تلفنی هماهنگ نماید و اجناس باید در پاکت ارسالی توسط فروشگاه و فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی و یا تیپاکس صورت گیرد .
در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه خرید ایرانیان میباشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه خرید ایرانیان باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .
 بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوعی کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ نموده و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت کنید و به همراه بسته مرجوعی ارسال نمایید.

 مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.

 درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، مرسوله به فروشگاه خرید ایرانیان بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد.

پرداخت مبلغ سفارش تنها به شکل پرداخت آنلاین امکان پذیر می باشد.

 

امیدواریم تلاش ما در جهت آسایش ، اطمینان و رضایت شما موفق بوده باشد.
با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *