منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود/عضویت

زیباترین مدلهای لباس تولد برای دختر کوچولوها از 1 تا 10 سال

 
لباس تولد دخترانه: خرید لباس مجلسی دخترانه دارای حساسیت هایی است که با رعایت آن می توان یک استایل زیبا و دوست داشتنی را برای دختران کوچک داشت
 
لباس تولد دخترانه

مامان هایی ک دنبال لباس های بچه گانه خاص و شیک برای تولد دختر شون میگردن این پست رو دنبال کنن 

💢 مدل هاشو هیچ‌جا ندیدی 😍
💢 ست مادر و دختر 👩‍⚕👧
💢 ست دختر و پسر 👩👧

تمامی لباس های تولد و مجلسی که در این صفحه میبینید می توانید سفارش دهید

09111496089

لباس تولد توری دخترانه

لباس تولد دخترونه تم رنگین کمان

مدلهای جدید لباس تولد دختربچه

مدل لباس تولد پرنسسی بچه گانه با دامن توتو 

مدلهای شیک لباس جشن تولد دخترانه تم فرشته

ست کردن رنگ های خنثی برای بچه ها به آسانی امکان پذیر است و لزومی ندارد به دنبال رنگ های متنوع برای ست کردن باشید. همچنین رنگ های خنثی برای لباس مجلسی کودکانه به کودک حس آرامش بیشتری می بخشد.
اگر دوست دارید دختر خانم تان هر روز زیباتر و خاص تر به نظر برسد از پوشاندن لباس های مجلسی غافل نشوید تنوع مدل های دخترانه نسبت به پسرانه بسیار زیاد است.
تمامی مدلهای بالا را در سایت ما یا در واتس اپ سفارش دهید 09111496089
اولین نکته در تهیه لباس مجلسی پسرانه و دخترانه، اندازه لباس است که برای بچه ها نباید لباس خیلی تنگ باشد چون در وسط مجلس خواستار تعویض لباس می شود.
 
 
چون بچه ها مدام در حال رشد هستند و اگر نمی خواهید لباس را فقط برای یک مراسم تن فرزند خود بکنید لباس هایی تهیه کنید که امکان بزرگ و کوچک بودن بخشی از لباس به وسیله زیپ یا دکمه باشد.
از پوشاندن مدل لباس هایی که برای افراد سن بالا طراحی شده برای کودکان اجتناب کنید. برای بچه‌های کوچک‌تر لباس هایی انتخاب کنید که در مجالس بتوان راحت پوشک بچه را عوض کرد
لباس های زیردگمه دار برای کودکانی که کوچکترند و پوشک دارند بسیار عالیست مزیت دیگر لباس های زیردگمه دار مجلسی این است که موقع بغل کردن لباس بچه بالا نمی رود.
برای تهیه این لباسها مزون خرید ایرانیان با کیفیت ترین ها را در اختیارتان قرار می دهد پس برای خرید لباس تولد دختر یا لباس تولد پسر دلبندتان به سایت ما سر بزنید
09111496089